machine

RENM Performance با ارتقای مدل های سوپر تروفی لامبورگینی به معجون تازه ای دست یافته! STS-700 نام این معجون 700 اسب بخاری است . . .

Lamborghini Gallardo STS-700 by RENM Performance

کیت کربنی جدید این گالاردو علاوه بر کاهش وزن و نیروی درگ، باعث افزایش نیروی عمودی وارده بر خودرو و همچنین بهبود خنک کاری ترمزها و جریان هوای ورودی به موتور شده است. پیشرانه STS-700 یک موتور 5.2 لیتری V10 بوده که قدرت خروجی آن از 570 به 700 اسب بخار در دور 8,000 رسیده تا بدین ترتیب شتاب صفر تاصد خودرو به 3.2 ثانیه (0.2 ثانیه سریع تر) و حداکثر سرعتش به عدد 330 کیلومتر برساعت برسد درحالیکه این رقم برای نسخه های استاندارد سوپر تروفی بیشتر از 320 کیلومتر برساعت نبود. STS-700 قسمت اعظمی از قدرت زیادش را مدیون سیستم اگزوز تیتانیومی جدیدی است که این بار 63 درصد از وزنش کاسته شده چراکه از 30 کیلوگرم در نسخه های استاندارد به حدود 11 کیلوگرم در STS-700 رسیده است.   

جدا از بخش فنی RENM Performance تغییرات دیگری هم در STS-700 اعمال کرده ازجمله استفاده از کمک های سه حالته Ohlins ، رینگ های منیزیومی با تایرهای مسابقه ای، افزایش طول محورها، نصب آنتی رول بار در جلو، بهبود دیسک های ترمز کربن سرامیکی و نهایتا صندلی های اسپرت باپوشش آلکانترا و کمربندهای چهار نقطه ای.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: